tiistai 1. heinäkuuta 2014

Eilen illalla meillä isäntäväki taas katsoi jalkapalloa, ja silloin on mulla aikaa ommella :)
Oon huomannu et Miiolla mukavin vaate tällähetkellä on jumpsuit. Mutta oon jo kyllästynyt ob 4/12 kaavaan. Liian leveä ja tolla mallilla on jo useampi tehty.
Koska kangastilaukset on vasta matkalla, tein kokeiluversion pingviinijoustiksesta josta sai mukavasti hihattoman version. Kaavana on muokattu ob 6/10 jumpin'in kaava. Alkuperäisessä kaavassa oli aika kamalan pitkän näköiset lahkeet, ne lyhensin hiukan ja korvasin osan mitasta resorilla (koska jämäpala). 
Kovin olin tyytyväinen kaavaan, tämä testataan seuraavaksi jostain muusta kankaasta. Toivottavasti Pehemiän rupupussista löytyy jotain tähän sopivaa.








Yritä nyt tästä saada edustavaa kuvaa :D

Sitten... tiedättekö kun joskus löytää jotain niin rumaa että se on jo hienoa? Mulle kävi silleen eurokankaalla. löysin palalaarista palan niin kamalaa kasari/ysärikangasta että mun oli PAKKO ostaa se pois ja tehdä siit itelleni paita. Se kangas kyllä huusi päästä lököhousuiksi, mutta harmillisesti vasta kotona huomasin aika mittavan värivirheen ja sen takia ei siitä sit housuja tullutkaan. Mutta tykkään myös tästä tunikasta. Kaavana MIW. Kuvaajana on neiti 7v joka opetteli käyttämään meidän järkkäriä. 




Ei kommentteja: